rimut

  • ۰
  • ۰

اعتراف سر شناس ترین آشپز جهان به بهتر بودن آشپزی زنان مجموعه : مطالب جالب و خواندنیاعتراف سر شناس ترین آشپز جهان به بهتر بودن آشپزی زنان

" مارکو پیر وایت " ، اولین سر آشپز به نام در بریتانیا ، گفت : که زنان نسبت به مردان ، توانایی غریزی بیشتری داشته و آشپز های بهتری هستند .به گزارش ایونا ، این سر آشپز  معروف دهه 1980 ، اذعان کرد که زنان بهترین آشپز ها هستند ، زیرا از صمیم قلبشان آشپزی می کنند و او سر آشپز های مرد مشهور را متهم کرد که صرفا به خاطر خود آشپزی می کنند .


 


وایت 45 ساله ، اولین سر آشپز بریتانیایی است که تا کنون سه ستاره میشلین ، دریافت کرده او ادعا می کند که زنان ، هنگام آشپزی ، غذا و  دور و بر خود را کثیف نمی کنند و اما، به سرشت خود این اجازه را می دهند که بهترین هنرمند باشند .


 


او در یک مصاحبه آشپزی گفت :" آنها ، ذائقه و حس چشایی بهتری دارند ، مادر زن من، بهترین آشپزی است که می شناسم ، او با تمام عشقش آشپزی می کند ، غذاهای او،  بینشی ژرف به دنیای او به ما می دهد."" ما معمولا ، روز کریسمس همدیگر را ملاقات می کنیم او ، اسپانیایی است . آن روز، آبگوشت لوبیای سفید با گوشت درست می کند ، غذاهای اسپانیایی دیگری هم درست می کند که واقعا خوشمزه هستند ."


 


با این حال ، او معتقد است آشپز خانه های مدرن کنونی با فرهنگ جدید به این معنی است که زنان احتمال کمتری دارند که به مراحل بالای آشپزی دست یابند .


 


به گزارش ایونا ، وایت ، به عنوان پدر رستوران های مدرن ، شناخته می شود .


 


" به نظر من ، بسیاری از آشپز های بنام دنیا ، تنها به خاطر خودشان آشپزی می کنند ، همین . نه به خاطر غذا . بر خلاف اغلب زنان ، فراموش می کنند که مادر طبیعت ، هنر مند واقعی است ."


 


او ، در مصاحبه ای که در مجله" خوشمزه" که مجله ای مربوط به آشپزی است ، و در ماه دسامبر به چاپ رسید ، گفت : " آشپز خانه رستوران ، دنیای آشپز است . این کار ، کار پر زحمتی است . به نظر من آشپز های مرد ، چون فقط به پیشرفت خود فکر می کنند ، می توانند خود را به مراحل بالاتر برسانند ."


 


"سوفی گریگسون" ، سر آشپز تلویزیون و نویسنده کتب آشپزی ، از حمایت آشکار وایت از مزایای مهارت زنان در آشپزی استقبال کرد و گفت:" من به عنوان یک زن ، مجبور می شوم او را تایید کنم."


 


با این حال ، او کاملا هم با وایت موافق نبود . اینکه  یک رستوران تنها با آشپز های  مرد به موفقیت دست میابد ، درست نیست .


 


 " عوض اینکه با ترس و لرز آشپزخانه را اداره کنیم ، بهترین روش زنانه این است که مردم را با خود همراه کنیم . ما می توانیم ، و می دانیم که راه دشواری پیش رو داریم ." 


 منبع : taknaz.net

  • ۹۸/۰۱/۱۴
  • rimut rim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی