rimut

  • ۰
  • ۰

تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده  تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا  maya ، سینما فوردی cinema4d  ، اسکچاپ    sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند. 

  تکسچرها انواع مختلفی مانند تکسچر سنگ ، تکسچر چوب ، تکسچر کاغذ دیواری و تکسچر بتن است . استفاده از تکسچر با کیفیت در ایجاد رندر با کیفیت و رئال خیلی مهم است . شرکت هایی که  تکسچر با کیفیت  تولید می کنند مانند Arroway , Polligon , Rd-Texture   تکسچر های با کیفیت 4k , 6k , 12k  را در اختیار می گذارند که برای یک رندر با کیفیت و رئال  realistic rendering  حائز اهمیت هست .

 

مدل سه بعدی

مدل سه بعدی  یا آبجکت سه بعدی به جسمی می گویند که در کامپیوتر به وسیله نرم افزار طراحی و شبیه سازی به این عمل مدلسازی  سه بعدی می گویند . مدل یا آیجکت های سه بعدی با کیفیت امروزه بسیار نقش مهمی شبیه سازی معماری ، بازی سازی ، چاپ سه بعدی و رندرهای با کیفیت دارد . نرم افزار های معروف مدل سازی می توان نرم افزار های راینو rhino   تری دی مکس 3dsmax  ، مایا maya  ، سینما فوردی Cinema4d ،  زیبراش  zbrush   رو نام برد . شرکت های معروف در زمینه مدل سازی می توان اورموشن evermotion   ، سی جی اکسیس Cgaxis  ، مکس تری Maxtree   ، vizpepole   ، Cgtrader ، 3dsky را نام برد که در زمینه ساخت مدل های  با کیفیت مبلمان ، صندلی ، لوستر ، دکوری  با سبک های مدرن و کلاسیک هستند . 

3dsky pro 

بزرگترین شرکت تولید کننده مدل سه بعدی و آبجکت سه بعدی در اینترنت که روزانه تعدادی مدل از مبلمان صندلی لوستر ساختمان و متریال های چوب فلز سنگ را در اختیار کاربر می گذارد . آبجکت های  3dsky pro   با کیفیت ترین مدل های سه بعدی هستند که با مدل سازی اصولی  Modeling  و تکسچرنیگ Texturing دقیق و آنرپ  unwarpکردن مدل ها به صورت کاملا رئال و رئالستیک realistic rendering  تولید شده و در رندر بسیار طبیعی است . این مدل های سه بعدی و آبجکت های سه بعدی به صورت آبجکت های پولی تری دی اسکای free download  3dsky pro models بوده و به صورت رایگان دانلود میشود .

  • ۹۸/۰۸/۱۵
  • rimut rim

نظرات (۱)

  • دانلود آبجکت سه بعدی استخر و حمام و جکوزی
  • دستتون درد نکنه

    بهترین مدل های سه بعدی را از سایت سه بعدی دانلود کنین

    دانلود مدل سه بعدی آبجکت تکسچر متریال فایل اچ دی ار آی پلان های معماری صحنه های اماده گوگل اسکچاپ
    دانلود عکس نمای داخلی و خارجی ساختمان و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان معماری
    https://3body.ir/

     

    Download free 3d model and object – material – scene – ies – plan
    Corona – vray - google sketchup – revit – 3d max – autocad - lumion
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی